sobota, 26 lutego 2011

Ostatnie zadanie !

Nie chce mi się już prowadzić bloga, w ogóle stardoll mnie nudzi. Jestem chamski ? Nie obchodzi mnie to, i tak nic nie możecie mi zrobić, kochane dziubaski ;) A więc do wygrania 1000 sd, a to jest ostatnie rozstrzygające zadanie ! Osoby, które nie będą się starać, no wylecą i baju baju. Do rzeczy :
Musicie zrobić scenerię :
- BARDZO wygimnastykowaną
- w mrocznym stylu
- z super stylizacją
- makijażem, również superowym xd
Tak i tyle ;3 czas ? I tak zapewne nie napiszę wyników w tym czasie, ale umownie to 30 marzec !
Ps: Konto asia_joanna, ma od barrdzo długiego czasu, nowego właściciela xd

3 komentarze:

3Wikusia3 pisze...

http://i51.tinypic.com/20ac6fc.jpg

3Wikusia3

Anonimowy pisze...

3wikusia3 ta seneria wcale nie jest wygimnastykowana,Ale widać że się starałas

3Wikusia3 pisze...

Kiedy wyniki ? Bo już tydzień po terminie, a pozostałe osoby nie oddały prac.