wtorek, 9 listopada 2010

Eliminacje

A otóż: zadanie polega na zrobieniu scenerii pt. "Jesienny wieczór". Niekoniecznie tłem musi być park pełen jesiennych liści, MeDoll może znajdować się też w pomieszczeniu, albo po prostu leżeć na liściach; może być powyginana, że tak się wyrażę, ale też nie musi.
 Najważniejszy jest ubiór- poszczególne elementy muszą do siebie pasować, tworzyć coś szykownego lub awangardowego (lecz bez przesady), zresztą nieważne; każdy ma swój styl, ale musi to mieć jakąś harmonię. Nie będziemy zwracali uwagi, czy ktoś ubrał bluzkę z LE, czy ze zwykłego sklepu jak np. Bisou czy Stardoll. Ważny jest całokształt. Co ważne - pod żadnym pozorem nie używajcie ubrań dołączonych do scenerii! Jedynie swoje. Jeden element mogę ewentualnie odpuścić, ale żeby nie był to element kluczowy, lecz jakiś drugo-, trzecioplanowy. Nie zniosłabym widoku MeDoll ubranej od stóp do głów w ubrania będące elementami do wykorzystania w scenerii. Każdy ma własną szafę i niech z niej korzysta, pobawi się, poeksperymentuje, aż osiągnie pożądany efekt.

Rady:

  • Jeśli chcesz zastosować kontrast, to jedynie dwa kolory, nie więcej, bo będzie to wyglądało, jakby MeDoll wpadła w szafkę z farbami.
  • Nie ubieraj MeDoll w zwykłą bluzkę, dżinsy, a na to kurteczka i jakieś obcasy; postaw raczej na coś ciekawszego, pobudź mózg do myślenia; W końcu walczycie o 1000, a nie 10 sd!
  • Przed zrobieniem scenerii, zrób jakiś ciekawy makijaż, chyba, że uważasz, iż twój aktualny będzie pasował. Nie maluj oczu na wszystkie kolory tęczy i nie używaj oczojebnego (przepraszam za wyrażenie) różu na ustach, ponieważ wygląda to kiczowato. Odrzuć także sztuczne rzęsy. A fe.
  • Ależ oczywiście, że może to być wieczorowa kreacja!  Jesienne wieczory spędza się nie tylko na spacerach po parku, lecz też np. na przyjęciach, u rodziny i... w pracy. Ważne jest to, żeby po prostu było coś, co wskazywałoby na to, że jest jesień. Mile widziany akcent oznaczający wieczór. Ale nie musi go być, bo sam tytuł wskazuje na to, że jest to już wieczór. (Jeśli MeDoll będzie w pomieszczeniu, będzie można zrobić okienko, za którym będzie ciemno i widoczne będzie np. jesienne drzewo)

Nie wiem co jeszcze wam radzić. Po prostu myślcie. Bo właśnie na wasze myślenie liczymy.
 Edit: Tutaj przede wszystkim oceniamy stylizację, więc nie musicie robić idealnego tła. Scenerie prosimy robić na swoich kontach, a pod postami, w komentarzach można dać linki, ale nie trzeba. Jednak musi być zamieszczony nick i tytuł scenerii. Czas jak na razie jest nie określony, jednak zapewne za chwilę go dodamy :) OSOBY, KTÓRE NIE BĘDĄ SIĘ STOSOWAĆ DO ZASAD, LUB NIE ZŁOŻĄ SCENERII ZOSTANĄ ZDYSKWALIFIKOWANE !

73 komentarze:

Lalkowa pisze...

Mam 1 pytanie: czy te scenerie mamy robić na swoim profilu ?

Olgenka

Kajamiss pisze...

Ja tez mam 1 pytanie . Do kiedy mozemy robic scenery ?

Ada pisze...

Ok :)

pani Salvatore pisze...

e... uważam moim skromnym zdaniem, że walczymy tutaj o tytuł STARDOLL TAP MADL, więc nie powinnyśmy robić scenerii, tylko np. ubierać naszą doll ;)

twoja stara pisze...

Tutaj bierzemy za najważniejsze stylizację ! Więc, sceneria tako wako nie musi być na maxa extremalna ^^ Scenerię proszę robić na swoich kontach i pod postem w komentarzu napisać tytuł, nick itd. Czas ? Ustalimy jeszcze jaki :)

Kasia ♥ pisze...

Link : www.stardoll.com/pl/user/scenery.php


SuperGirl070

PS:mam nadzieje że mi to uznacie bo nie zrobiłam czarnego tła ;[

IwonkaMargo19 pisze...

Ja już zrobiłam można zobaczyć na moim profilu IwonkaMargo19

Ola pisze...

Możecie scenerie znaleźć na koncie EwelinkaMalwina.

Tytuł sceneri: Jesienny wieczór ( Stardoll Top Model )

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Zrobiłam oto link do scenerii:

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php

Nazywa się: Jesienny wieczór.


Mój nick olcia12200 ;]

Ronniexlove pisze...

` Sceneria gotowa ;) Sky_13
Zatytułowana Jesienny wieczór

Aleksandra pisze...

SuperGirl070 - Akurat czarne tło nie jest ważne. Napisałam to w notce. Co prawda tytuł brzmi "Jesienny Wieczór", ale o to czy widać, że to wieczór, nie dbamy.

Kasia ♥ pisze...

Aha,to ok :D

Anonimowy pisze...

Już zrobiłem tytuł Top Model Jesień.
Jestem MissLady21

alice50503 pisze...

widze ze bardzo wiele osób robi scenery o takim samym temacie czyli albo me doll co lezy na lisciach albo jesienny wieczór Aleksza tylko wam poddała pomysł, pomyslcie wysilcie swoje umysły .
scenery jest związana z jesienią. wiec moze sami pomyslicie o czym mogła by byc zresztą Aleksza wam wszystko powie,bo mysle ze tez tak uwaza.

Kasia ♥ pisze...

Ja miałam namyśli że to sesja z liściami :D z zasłon jak by :D xdd , no i zrobiłam skromnie :D


SuperGirl070

Suzie Prada pisze...

Wejdźcie na moje konto. Ja już zrobiłam.

Parada98

Klaudia pisze...

Zrobiłam :) Wiem, że i tak nie przejdę dalej... a co tam :) Jest u mnie pt. Jesienny wieczór...
FlyMissy05

Suzie Prada pisze...

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php

Troszkę się kurteczka przesunęła, ale to chyba nie robi problemu?

Parada98

Suzie Prada pisze...

A! I jeszcze coś nazywa się:"Jesienny wieczór"

karolina pisze...

Gotowaa ; )
K.G.11

karolina pisze...

Nazwa to jak cuu to ,,Jesienny wieczór'' ; )

NiCola1998r i Ewela44 pisze...

NiCola1998r ,sceneria nazywa się Jesienny wieczór, Stardoll Top Model.

Ania_bania pisze...

Zrobione ;** http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php

Mary (19Selena99) pisze...

Gotowa w moim profilu, nazwa taka jaka obowiązuje. Rajstopy się przesunęły ;/ 19Selena99

Elena_Gilbert_S pisze...

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=34013357&pid=7179212


Alicja129

Niestety po zapisaniu kilka rzeczy się przesunęło.

Paula @beautically pisze...

Gotowe. Miała MeDoll leżeć w płatkach róż, ale potem całkiem o nich zapomniałam i wyszło co wyszło - nie jestem za dobra w sceneriach. ;c

Paula5959
http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=36124208

Paula @beautically pisze...

Aaa, zapomniałam. :D
Tytuł: Jesienny wieczór

Aleksandra pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kajamiss pisze...

Kajamiss
Piekna Jesien ;)

manta.yo pisze...

MissTamara12798
http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=32094759

Rosalie_989 pisze...

Rosalie_989

Sceneria nazywa się Polish Top Model

Ada pisze...

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php
Tytuł scenerii: Zadanie eliminacyjne - jesienny wieczór
..A..D..A..

Julcia1037 pisze...

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php

Mam nadzieje że się spodoba zrobiłam skromnie ,ale bardzo wybuchowo tytuł sceneri "Jesienny wieczór"

Neira pisze...

Zrobiona:)
Sceneria nosi tytuł PTM...jesienny spacer...

Neira14

;) pisze...

Sceneria zrobiona, znajdziecie ją pod tytułem "Top Model", przepraszam, ale zapomniałam zdjąć okularów, a one niestety nie pasują, ale szkoda mi było robić scenerii jeszcze raz. Pozdrawiam :)
Lady_Victoria19

weronika pisze...

Sceneria jest na moim profilu, tytuł: Jesienny wieczór.

Stardoll pogrubił mi uda, niestety + poprzesuwał ciuchy :c

/xXgreen0appleXx

Śmierć ma rolę swatki ♥ pisze...

Mój nick to Aszlei10
Tytuł sceneri to:
Jesienny Wieczór.

SweetKatie781 pisze...

SweetKatie781 - mój jesienny zakontek :)

ewa_farna_xd pisze...

Zrobiona. Mój nick - Ewa_Farna_xD , sceneria ma tytuł Jesienny, wieczorny spacer (Tap Madl)

gusion pisze...

Zrobiłam jest na moim koncie gusion
Pt.Jesienny wieczór

DiAr pisze...

Tytuł scenerii to Jesienny wieczór.

Mamba478

Lalkowa pisze...

sceneria gotowa.
tytuł: Jesienny Wieczór
mój nick: Olgenka

JK.Luna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Gotowe :)
Tytu:Na konkurs Polish-top-model
MissPaula_

maaagddaaa pisze...

Sceneria :Jesienny wieczór

nick maaagddaaa

DubbleGum pisze...

Zakończyłam scenerie ;D

jej nazwa to: Jesienny Wieczór;*

link: http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php

na stardoll jestem: kwiatek..

tylko czy mi uznacie? bo mi się trochę kurteczka wyszła ;/

pozdrawiam ;*************************

Julcia1037 pisze...

Na stardoll jestem Julcia1037 jak coś...

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php

Mam nadzieje że się spodoba zrobiłam skromnie ,ale bardzo wybuchowo tytuł sceneri "Jesienny wieczór"
11 listopada 2010 22:57

Magda pisze...

tytuł scenery to : " jesienny wieczór . "
nick na stardoll to : " Magda.30044 "

AaNnIiTtAaaa pisze...

sceneria nazywa się 'Jesienny wieczór' :)
AaNnIiTtAaaa

AaNnIiTtAaaa pisze...

jak coś, to gacie widać specjalnie ;p.

hehehehehe pisze...

Już,
http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=26952328
xxemowaxx

Ewelina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
JK.Luna pisze...

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=35911102&pid=6494908&page=0&npage=0


Jbc. Jestem magdusia990 sceneria: Moc Jesieni

Ewelina pisze...

Hannah792

Tytuł scenerii Jesienny wieczór (2)

dunia_16 pisze...

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php

dunia_16

Anonimowy pisze...

Help me!! Nie mogę zrobic scenerii z moją medoll, bo nie pojawiła się w zakładce ''przyjaciele'', Jak ktoś wie co trzeba zrobic, niech napisze tutaj lub u mnie w apartamencie, screen:
http://i54.tinypic.com/n2e92b.jpg
Z góry dziękuję.
ashley66.

Anonimowy pisze...

Mroczny jesienny wieczór

Stworzone przez: MissPrincessek

SweetKatie781 pisze...

SweetKatie781 - mój jesnienny zakontek 2
poprawiony!

Aleksandra pisze...

@Ashley66. Ja nie wiem jak Ci pomóc, najlepiej zrób scenerię, na której będzie po prostu kto inny, tak też można, nie sprawdzamy czy to Ty czy kto inny.

twoja stara pisze...

yhy, właśnie, też mam taki pomysł, możesz dać kogoś innego :>

Anonimowy pisze...

Już wszystko w porządku. Nie wiem w jaki sposób naprawiłam, ale ważne, że naprawiłam ; )) Sceneria jest już gotowa ; D Nazywa się ''..jesienne|kolory|życia..''. Link: http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=50116448

Daria pisze...

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=30245160&pid=8283107

to link do mojej scenerii

darcia1412

Aleksandra z Krainy Czarów pisze...

zrobiłam.
starblackrock
tytuł scenerii - top model-jesienna stylizacja

NoRuless pisze...

zrobiłam, tytuł: Spotkanie w jesienny wieczór;)

NoRuless

miss-emo-ania pisze...

Moja sceneria nazywa się "polish top model" i jeswt zapisana w klubie royalty_nie. Przepraszam, ale spódnica LE się przesunęła, ale mam nadzieję, że nie odejmiecie mi za to punktów.
Miss-emo-ania

oliwia101098 (Panna.O) pisze...

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=50544438&pid=7561881. przepraszam ale ten stardoll ma coś nie wiem mi też się spodnie trochę przesuneły .

Na stardoll Panna.O
A sceneria pod tytułem Jesienny Wieczór ( konkurs)

marti1046 :) pisze...

http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php <-- zrobiona.
Wiem wiem,nie jest najlepsza ale nie umiem robić scenerii.:)
Pozdrawiam.
marti1046

Anonimowy pisze...

Mam pytanie: czy muszę robić scenerię? Skompletowałam już strój w starplazie, kupiłam, a nie chce mi się wyświetlić część najważniejsza. Mogę zapisać w albumie? Jeśli tak, to proszę:
supcio997

Domkanika pisze...

Zrobiona :)
Tytuł: Stardoll Top Model Eliminacje
Domkanika

Zuza pisze...

Zrobiłam :D
Chciałam zrobić tzw. "wyginaną" ale stwierdziłam że nie potrafię :3
A ten szalik ma tak wystawać spod kamizelki :>

Tytuł: Polish Top Model - Jesienny Wieczór
Miss.Bou

3Wikusia3 pisze...

Zrobione ; )

Tytuł: Jesienny wieczór

3Wikusia3

Agnieszka pisze...

Sceneria gotowa! ;)
Sorki, że tak długo..

Tytuł: "JESIENNY WIECZÓR"
Na sd: CrazyBrunetka

marti1046 :) pisze...

Tytuł mojej scenerii :
Jesienny Wieczór :)
Pozdrawiam.