niedziela, 7 listopada 2010

O zgłoszeniach...

Witaj drogi uczestniku/gościu :)

Na bieżąco aktualizowałam listę zgłoszonych w poście "Zgłoszenia." Są tam wszyscy uczestnicy, których uwzględniłam. Jeśli Ty nie jesteś na tej liście, bo zgłosiłeś się w profilu kogoś z jury albo na blogu "Stardollowe Ploteczki" nie mogę nic Ci na to poradzić, bo już chyba piąty raz wspominam na ten temat, żeby zgłaszać się na tym blogu pod którymś z postów.Nie uwzględniam usilnych próśb ani prób przekupienia, jednak jestem całkowicie pewna, że takowych nie będzie. Może zdarzy się, że będzie taki ktoś kto nie zgłosił się tam gdzie trzeba, a na jego profilu widoczna będzie jego kreatywność i będę bardzo tego żałowała... ale nie mogę łamać tego co jest ustalone. Wczoraj uwzględniłam jeszcze jedną osobę, gdyż był 6 listopada, a na ten dzień był ustalony koniec - i ja myślałam, że w tym dniu będzie jeszcze można się zgłaszać. I też nie była to osoba bez jakichkolwiek pomysłów lecz jedna z dwudziestu, które sprawiły na mnie wrażenie, bo na ich kontach było widać ślady kreatywności i niejakiego talentu- a tego tu potrzebujemy, gdyż na to czy wygrasz nie ma wpływu to ile masz starpunktów, czy masz superstar czy nie, lecz twoja kreatywność. Jednak.. co prawda to prawda; jeśli wygrasz a będziesz nss, to będziesz musiał/a kupić, gdyż jakoś te 1000 sd trzeba przekazać... :) Ale myślę, że i to w sumie będziemy mogli zorganizować na nasz koszt. Zobaczymy, ale nie ma się co tym martwić, bo nagroda jest naprawdę zachęcająca i godna radości wygranego :)

Alex.Hall1995

3 komentarze: